Germans, gairebé bessons

Aquest és el bloc de la novel·la "Germans, gairebé bessons", de Mercè Cuartiella. El web també acull els microrelats que sobre el concepte germans ens han enviat escriptors i altres "lletraferits" ben variats.

44- Microrelat de Víctor Niubó

Avui un microrelat de Víctor Niubò, President de 1001 i lector de tebeos, còmics, novel·les gràfiques i llibres diversos

El nostre pare sempre va estimar la lectura i de seguida va veure en el còmic la manera d’iniciar-nos al meu germà i a mi. A mi em va subscriure al Cavall Fort i al meu germà  a l’Infantil, a mi em comprava Pumby i a ell Pulgarcito, per Reis jo rebia Tintins i ell Espirus. Ara tots dos podem presumir d’una envejable col·lecció de còmics, tebeos, novel·les gràfiques o com en vulguin dir avui.

Anuncis

No comments yet»

Deixa un comentari

